۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

سخنی با مردم



درود میفرستیم به پیشگاه ملت عزیز ایران و همه  آزادگان دادجو و پاک سیرت و امیدواریم بزودی فضایی دلنواز از آزادی را در آغوش بگیریم  و نغمه های مهر و دوستی را در ژرفای درون بشنویم و بار دیگر زمانه ای آرام و همراه با تلاش برای رسیدن به پیشرفت های ارزشمند در عرصه های گوناگون فرهنگی ، علمی ، هنری ، اجتماعی ، اقتصادی و . . .  را بنگریم و آنچنان که در خور مردمان این سرزمین پر آوازه است را احساس نماییم . و آن روز نه دور است نه نزدیک ، که بستگی به تلاش و مبارزه امروزمان دارد . اگر بخواهیم و از هم اکنون آغاز نماییم و زنجیرهای ستم و بیدادگری را پاره کنیم و دیوارهای کینه و دشمنی و دوری را فرو ریزیم ، آزادی و رهایی را خواهیم دید و گر بنشینیم و همچنان تماشاگر بیدادگری ها  باشیم همچنان در زندان و دیوارهای محصور مانده و دشمنان و بیگانه پرستان و ایران ستیزان به سراغ همه خواهند رفت آنچنان که تاکنون بر هر قوم و قبیله و گروهی وحشیانه تاختند و هر سخنی راستین و هر بیان آزادیخواهانه ای را سرکوب کردند .
نشستن و تماشا کردن این همه ظلم و ناعدالتی نه تنها زندگی را سخت تر و عزت و اقتدار و ابهت هر ایرانی اصیل را زیر سوال میبرد بلکه برگ های تاریخ را نیز با نوشته های دردآور پر میکند و براستی باید دید که این روزگار ما به مشابه کدام دوران تاریخی این سرزمین خواهد بود . آیا یادآور دوره های شکست از بیگانگان و سرسپردگی برخی وطن فروشان خائن و غارت سرمایه های مملکت و تاراج اموال مردم است یا دوره های سرشار از عزت و جوانمردی و پیروزی های غرورآفرین و زمانه های پیشرفت و اوج تمدن و فرهنگ والاست . آیا همچون زمان هجوم  وحشیان و بد سیرتان به این خاک پرگهر که تلخ ترین رویدادهای تاریخی این سرزمین در آن ثبت شده است یا زمان اقتدار و ابهت و پیشرفت و آبادانی این مرز و بوم میباشد.


ای ایرانیان آزاده :
جهان پیشرفته امروزی مدیون دسترنج و نتیجه علوم و هنر ایران و ایرانی است و تمدن کهن این سرزمین همچون نگین های درخشان در همه جهان شناخته شده است و دانشمندان و اندیشمندان ایران در نزد بسیاری از جهانیان نام آشنایند و اینک ما با فرهنگی غنی با پیشینه ی پر بار تاریخی در کدامین جایگاه قرار داریم ؟ براستی به همدیگر چه خواهیم گفت و هم برای آیندگان چه ثمره و نتیجه ای از این روزگار را خواهیم گفت ؟ باری دیگر بنگریم که این دوره زمانی را با کدام دوران تاریخی سرزمینمان میتوانیم مقایسه کنیم ؟
دوره اشغال میهنمان توسط دشمنان بیگانه یا زمان حکومت های ظالم و فریب کار ؟
در کتاب های تاریخ و در نوشته های درسی نسل حال و آینده چه خواهند نوشت . آیا از سکوت دردناک در مقابل حجم وسیع ظلم و بیدادگری و تحقیر و سرکوب و ویرانی و سقوط فرهنگی و علمی و اقتصادی این دوره خواهند گفت و یا از حرکت و تلاش و رزم و مقابله با ستمکاران و غارتگران خواهند نوشت ؟
در این زمانه ی دردآور به دقت بیاندیشیم و  سرنوشت خودمان را مشخص نماییم که آیا پس از این همه ویرانی ها و نابودی ها باز هم سکوت خواهیم کرد یا با جهش و رزم و مبارزه ای بیاد ماندنی مسیر ناپسند کنونی را دگرگون مینماییم ؟
اینک می بینیم که چگونه نسل های گردشی در سرزمینی آباد که هم اکنون ویرانه ای سوخته گردیده نظارگر ستم ها و بیدادگری ها هستند . از ارعاب و ترساندن مردم با سلاح و کشتار و ویرانی و اسارت گرفته تا فقر و نداری و اعتیاد و خاموشی همگی از دورانی تاریک وسیاه خواهند نوشت . در این هنگامه سخت و دشوار که رنج ها و دردهایش ذهن های ایرانیان و آگاهان تاریخ به دور دست ها و نوشته های تاریخی میبرد یاداور تاریخ هایی از زمان های هجوم بیگانگان و خیانت بیگانه پرستان است که خاطره های دردآور را بجای خواهد گذاشت .
اگر سکوت مان تاکنون همچون اعتراضی خاموش و همراه با فریادی در درونمان بود و این همه بیدادگری ها و ستم ها را فقط در دل ها میریختیم و نگه میداشتیم اینک آیا زمان بپاخاستن و شکستن سکوت مرگبار نیست ؟ و اگر بنشینیم و همچنان منتظر معجزه ای برای رهایی از این بند ها و حصار های اهریمنان و دشمنان ملت و کشور ایران باشیم آیا نجات خواهیم یافت ؟
بیاییم خود را باور کنیم که هنوز هم زمان ایستادگی هست و همچنان میشود با همبستگی و همراهی یکدیگر آوازه ای بلند از حماسه و رزم وپایداری به نمایش بگذاریم .
با نگرستین به حال و روز کنونی کشور و نحوه برخورد و زندگی و واکنش ملت ایران نسیت به حوادث و گرفتاری ها و نابسامانیهای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی موجود که همه به نوعی درگیر آن هستند را میتوان در افقی از آینده ای نه چندان دور حس کرد . همین بس که نگاهی کوتاه به موقعیت و وضعیت این زمان داشته باشیم و با خود بیاندیشیم که براستی جایگاه راستین این سرزمین چگونه و در کجا قرار دارد . اکنون چگونه انسان های بر این سرزمین سرشار از ثروت حکومت میکنند ؟ آیا مسئولینی که مدیر و دلسوز و کاردان هستند یا روسایی که غرق در شهوت و قدرت در فکر چپاول و اختلاس میباشند ؟ و آیا سرمایه های ملی به سمت پیشرفت هزینه میشود یا سراشیبی سقوط ؟ در این روزگار مرتبه ارزشهای دینداری  و خداپرستی در کجاست ؟ آیا بسوی ایمان و درستی پیش رفته و یا شاهد مسخ و نابودی ارزشهای والا هستیم ؟
در کشوری که دارای سنت های پسندیده و فرهنگ غنی بوده و هنوز هم آوازه آن برای جهانیان آشناست  ، هم اینک فرهنگ و تاریخ و هنر در کجا قرار دارد و جایگاه آداب و رسوم نیک و میراث فرهنگی که شناسه های یک کشور دارای سابقه غنی و متمدن است ، کجاست ؟ آیا در مسیر حفظ و نگهداری بوده یا در پرتگاه های ویرانی و دره های نابودی است ؟ با نوآوران و هنرمندان چگونه برخوردی میشود ؟ آیا در حال پیشرفت و ارزش گذاری یا سرکوب هر هنرمند و فرهنگی آزاده است  ؟
در این میان نیروهای انتظامی و قوای نظامی چگونه برخوردی داشته اند و دارند ؟. آیا در مقابل دشمنان و بیگانگان مسلح می جنگند یا با سلاح های گرم و نامتعارف در مقابل مردم و جوانانی بی سلاح قدرت نمایی میکنند ؟ مگر نه این است که قوای نظامی هر کشوری با سرمایه و حقوق همان ملت برای دفاع از تمامیت ارضی و تهدیدهای خارجی هستند، پس چگونه دهها نفر مسلح سیاه پوش برای یک نفر بی سلاح  و بی پناه نقشه هجوم میکشند و نابرابرترین مقابله نظامی را آشکار میکنند ؟.
هنرمندان ، نوآوران ، نخبگان ، دانشمندان ، پژوهشگران ، و مخترعان ایرانی در کدامین جایگاه و مکانی هستند ؟ آیا آزادانه در فضایی از حس عشق و پشتیبانی در تلاش هستند یا برخی سرخورده و سکوت پیشه کرده و برخی از این کشور هجرت نموده و جلای وطن کردند ؟
حیثیت شهروندان ایرانی در ایران و جهان در چه جایی قرار دارد ؟ آیا همچون شهروندان بسیاری از کشورها مورد احترامند یا مورد هتک حیثیت قرار میگیرند ؟
نویسندگان و خبرنگاران و نیروهای رسانه ای را باید در کجا یافت ؟ آیا آزادانه و بدون ترس از جان و نان مینویسند و دردها را میگویند یا آنچه دیگران و حاکمان ظالم میپسندند ، مینویسند و در مقابل حقایق بسیاری سکوت میکنند ؟
جوانان ، این آینده سازان دیار کهن چگونه جایگاهی دارند ؟ آیا سالم و سرزنده و شاد و پرتوان در حال تلاش و حرکت به سوی خوشبختی و موفقیتند یا سرخورده از زندگی و در دام اعتیاد و گرفتار رنج و دوری از آزادی و درگیر با بیکاری و نداری اند ؟
کودکان و خردسالان چگونه هستند ؟ آیا آمادگی رشد جسمانی با فرهنگ و موقعیت اجتماعی را دارند و آیا به سمت و سویی که شایسته فرزندان ایران است ، میروند یا برخی بدور از حادثه و برخی در اندیشه و تلاش برای امرار معاش هستند ؟
مدارس و دانشگاه ها در چه وضعیتی هستند ؟ آیا آنچه بایستی امکانات لازم جهت تحصیل ،  تهیه و تامین شود است یا در مکان هایی ویرانه چه از نظر آزادی و چه از لحاظ امکانات مادی هستند ؟ 
حقوق اجتماعی و رعایت قوانین به چه بیانی تعریف میشود ؟ آیا رعایت حقوق بشر و انسانی صورت میپذیرد و یا حتی قانون داخلی هم اجرا نمیشود و دست مایه ای برای ظلم به مردم است ؟ و آیا عدالتی در بیدادگاهها دیده میشود ؟
سخن از درد و دلتنگی ها بسیار است و بسیارتر از آن که تصور نماییم چه شنیده ها و ندیده های که در آینده شنیده و دیده میشود . عمق فاجعه بسیار بیشتر از آن است که بخواهیم به همه موضوعات بپردازیم و همین دیده های روزانه در شهر و دیارمان خود گواهی است که بیاندیشیم و برای برون رفت از این هیاهوی ساختگی که با سکوتمان عجین گردیده راهکاری مناسب بیابیم و چه راهکاری بهتر و شایسته تر از تلاش برای رهایی از تارهای عنکبوتی و باتلاق های سنگین با شکستن سکوت است .
برای یافتن مسیرهای حرکت و تلاش پیشنهادها و دیدگاه های هم میهنانمان را پذیراییم تا دست در دست هم بسوی ایرانی آزاد و آباد پیش رویم و روزنه های امید را بر گذر از تاریکی و رسیدن به روشنایی در میان همه  میهن دوستان زنده و پاینده نماییم .
در این برهه حساس تاریخی گروهی منسجم از نیروهای رزمگاه کماندو ایران پیمان بسته اند تا همراه با مردم عزیز ایران برای آزادی سرزمین پاک تلاش و مبارزه نمایند . دستان مهر و دوستی همه را به گرمی میفشاریم و با سرود رهایی به پیش خواهیم رفت و با یاد کردن مبارزان آزادیخواه و شهیدان راه آزادی حماسه ای بزرگ را خواهیم آفرید و در این راه مطمئن هستیم که خداوند یاریمان میکند و همراهی مردم را خواهیم داشت .
درود بر اندیشه های والا و مبارزان آزادیخواه و همه رهروان درستی و راستی
به امید پیروزی بزرگ





۱۷ نظر:

  1. با عرض سلام
    جملاتی واقعا تلخ اما آمیخته با حقیقت که نمیتوان این دو را جدا از هم دانست . به نظر بنده جوانان ایران زمین لایق پیشرفت در همه زمینه ها هستند و این را با عمل نشان داده اند و اینک هم میتوانند با اتحاد و همبستگی بیشتر نمایان کنند به رزمگاه کماندو ایران می پیوندیم تا این آب و خاک پاک را از دست اهریمنان آزاد کنیم و به اوج آزادی و پیشرفت برسانیم . با توکل به خداوند قادر و راهنمایی استادی فرزانه میتوانیم گام در این مسیر درستی و راستی بگذاریم و به سوی هدف والا حرکت کنیم . باشد که به یاری پروردگار و حرکت در این مسیر به پیروزی والا دست یابیم . انشاالله

    پاسخحذف
  2. با سلام . اگر امکان دارد در مورد رزمگاه کماندو ایران و سوابق آن بیشتر توضیح بفرمایید و اینکه برای رسیدن به آزادی چه برنامه هایی تدارک دیده است ؟
    با تشکر

    پاسخحذف
  3. سلام
    لطفا آدرس دقیق رزمگاه کماندو ایران را بفرمایید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      رزمگاه کماندو ایران در منطقه سوادکوه مازندران و در بالا زیراب قرار داره . البته برای رسیدن به این جایگاه دو مسیر وجود داره یکی از طریق جنگل و دیگری هم از مسیری که به نام جاده آزادمهر شناخته میشه البته این جاده هم از دل جنگل میگذره . باید یادآوری کنم که هر دو مسیر توسط نیروهای نظامی بسته شده و خود نیروهای رزمگاه از مسیرهای که از جنگل میگذه خودشون رو به جایگاه میرسونن .

      حذف
  4. چگونه میتوان به رزمگاه کماندو ایران پیوست ؟

    پاسخحذف
  5. بنام حق
    جملات زیبایی بود از خواندن این مطالب لذت بردم اگر امکان دارد در مورد اهداف و برنامه ها بیشتر توضیح دهید تا همگان در جریان این حرکت قرار بگیرند با تشکر

    پاسخحذف
  6. سلام . بخشی از پیشگوییهای زرتشت :
    و آنگاه که ستاره مشتری به اوج بلندی رسد و ناهید را فرو افکند جوانانی دلیر از جنگلها و کوهها در کنار کاسپین آهنگ رزم کنند و با فرماندهی درست کردار و قدرتمند به یاری رسند و لشگری بیشمار گردآورند و تا موعود را به پادشاهی برسانند ...

    پاسخحذف
  7. بــه نــام خـــدا
    سلامی میفرستم بر مردم ایران و خسته نباشیدی بر یاران کمان ، با توکل بر خدای مهربان و توانا دلهایمان را به امید پیروزی و چشمهایمان را به پرچم آزادی و آزادگی میدوزیم تا خداوند قادر به بازوهایمان نیرویی عطا کند تا از دست ظالمان و ستمکاران و غارتگران این مرز و بوم رهایی یابیم انشاالله.

    پاسخحذف
  8. سلام درودبر زرمگاه و هم پیمانان اش و خوانندگان محترم این مطلب فکر نکنم الان نیازی به حضور شما در رزمگاه نباشد فقط بهترین کار به نظر من تبلیغات این سایت و مطلب ونام رزمگاه و اینکه میخواهن چه حرکت تاریخی انجام بدهن بهترین کاراین است اماده باشیم که استارت جنگ خورد و درگیری ها شروع شد ماهم به پیوندیم به نیروهای مردمی رزمگاه که در شهر ها مختلف شروع میکنند به امید پیروزی بزرگ مردان ایران.
    خونم رو میدهم به پایت رزمگاه تا اخرین قطره ‏‎ ‎

    پاسخحذف
  9. ba dorood,vaghean heyf hast ke ba vojude in ke chand sali az tasis in razmgah migzare vali hanuz dar iran shenakhte shode nist, ta onja ke man yadam miad chand sale pish video haye shoma ro to youtub didam vase hamin taajob mikonam ke to in chand sal hich gune tablighi dar in zamine nashode vali hanuz ham dir nashode ,omid ke tamamiye ahdaf va armanhaye azadi khahaneye shoma va iranian asil iran zamin tahaghogh yabad,,,, @---

    پاسخحذف
  10. سلام ودرود برجمیع آزاداندیشان والا
    چه درآور است روزگارامروز ایران ،روزگاری سراسر سیاهی،روزگاری سراسردروغ وفریب،روزگاری که درآن ایران پست ترین حاکمان تاریخ رابه خود میبیند
    امیدوارمزودتر روزگار نابودی این حاکمان پست به پایان رسد
    مطالب بسیار زیبا وجالبی بود

    پاسخحذف
  11. بسیار زیبا وجالب بود درود بر جمیع بزرگ اندیشان راه آزادی،آنانی که از هیچ چیزی در راه آزادی مردم و وطن دریغ نمی کنند
    سپاسگذارم

    پاسخحذف
  12. بسیار زیبا وجالب بود لطفا بیشتر از نوع حرکت وشرایط بودن درآن بگوئید

    پاسخحذف
  13. باسلام درود بر همه ازادیخواهان ایران زمین ای ایرانی باغیرت بپاخیز که الان وقت بلند شدن وفریاد براوردن است که ظلم وستم در حال ویرانی است وهمگام وهمراه با یاران کمان بپاخیز تا ایرانی اباد وبا عزت داشته باشیم انشالله

    پاسخحذف
  14. با درود،در زمانه ای بسیار سخت و زجرآوری زندگی میکنیم.با نگاهی هر چند کوچک به تاریخ خواهیم دید که از آن همه تاریخ و فرهنگ و تمدن دیگر چیزی برایمان باقی نمانده.پس ای مردم ایران زمین بپاخیزید وبرای نابودی اهریمنان یک رنگ و یک صدا شوید تا بتوانیم به شکوه گذشته خودمان برگردیم

    پاسخحذف
  15. درود و هزاران درود بر شما و متن بسیار زیبایتان،واقعا که حرف دل این مردم رو زدین،ملت دیگه از دست این همه ظلم و غارت و ناجوانمردی خسته شدن.من معتقدم که اگرچه مردم ساکت هستن ولی منتظر جرقه ای هستن که منفجر بشن.با کمی تدبیر و اتحاد می توانیم به پیروزی بزرگ دست پیدا کنیم

    پاسخحذف
  16. درود بر رزمگاه و رزمگاهیان با امید به پیروزی و سربلندی جوانان ایران زمین.

    پاسخحذف